IZX - Вийди за рамки географічних кордонів
минулого місяця
coreytremors30 в криптовалюта
https://izx.io/
Ігрова індустрія дуже прогресує. Але рідко трапляються такі незвичайні проекти. Коли розширена реальність (AR) зробила перші попередні кроки в світі комп'ютерних розваг, все побачили це як цікаву новинку без чіткого маркетингового потенціалу. Це було цікаво, але було важко сказати, як це можна було б використовувати. Ситуація змінилася, коли Pokemon Go вийшов влітку 2016 року і раптово став всесвітнім захопленням. Виявилося, що AR, змішуючи елементи реального та віртуального світів, може призвести такий захоплюючий досвід, що люди, які ніколи не покидали свої домівки протягом багатьох років, почали виходити і грати. Гра зв'язала абсолютно незнайомих людей, вилікувати хронічний пригнічених людей, в той же час розкриваючи гострі відчуття фізичних вправ і пригод для всіх. Після Pokemon Go, це був тільки питання часу, коли цей потенціал AR почне широко використовуватися і коммерциализироваться. Одним з очевидних додатків були маркетингові кампанії та просування бренду. Одним з перспективних стартапів, які працюють зараз в цьому напрямку, є IZX. Компанія застосовує концепцію ігрового процесу AR до програм лояльності. Зазвичай, щоб підвищити лояльність своїх клієнтів, компанії видають дисконтні купони і промо-коди. Це добре, але не дуже цікаво. IZX пропонує інший підхід. Чому б не залучити клієнтів в гру? У цьому випадку ідея схожа на Pokemon Go; клієнту необхідно знайти і вловити токени, розкидані по різних місцях. Потім ці жетони можна обміняти на подарунки, знижки або спеціальні пропозиції. Потенційна аудиторія величезна: від бізнесменів до домогосподарок і школярів. Ті, хто шукає гострі відчуття, можуть знайти привабливий виклик лову жетонів, розташованих в важкодоступних місцях. Що також відрізняє IZX як кілька унікальний проект, так це те, що він використовує ще одну зростаючу сучасну технологію-blockchain. Значки зберігаються в блокової ланцюжку, що робить все транзакції, виконані на платформі, надійними і безпечними. На платформі вже є значна кількість послідовників, в тому числі близько 38 000 активних гравців з усього світу. Протягом тестового періоду IZX, співпрацюючи з різними роздрібними торговцями, провів кілька успішних маркетингових кампаній, що пропонують знижки на токени. В одному випадку популярний ресторан пропонував своїм клієнтам безкоштовний десерт для маркера, захопленого поблизу. Прагнучи стати компанією світового рівня, IZX продовжує розробляти і вдосконалювати свої концепції і програми. Фактично, платформа завоювала популярність, незважаючи на майже повну відсутність маркетингового просування. За словами прес-секретаря компанії Микити Купцова, ця ситуація зміниться після того, як компанія отримає достатньо коштів через ICO. Після цього IZX планує почати рекламу, проводячи агресивні кампанії з метою взяти на борт якомога більше людей.
Принципи роботи:
IZX-це розподілена платформа для ефективної взаємодії між рекламодавцями, розробниками ігор і клієнтами. Компанії можуть використовувати ігри доповненої реальності і гри в віртуальну реальність, щоб перетворити ігрових гравців в справжніх клієнтів. Бізнес-логіка, яка продає кампанії, побудовані на гнучкій платформі IZX, налаштовується і управляється Smart Contract. Артефакти гри, пов'язані з токеновим диском IZX. Загалом ігрові гравці дуже багато знаходять артефакти в ігровій арені і отримують токени для Гаманця. Потім він торгує маркером за зниженою ціною в тому місці, де він продає продукт або надає послугу. м Готелі, ресторани, магазини одягу або перукарні. IZX Intent призначений для надання клієнтам прозорого, безпечного і прямого обміну цінністю з клієнтами, в той же час пропонуючи доступні місцеві підприємства. Нарешті, із задоволенням надаємо нові можливості для компаній зі створення ефективних маркетингових кампаній, пропонують нові варіанти розробки ігор для розробників мобільних ігор і усувають межу між віртуальним і реальним майном. , В цій статті описані концепції та протоколи IZX, а також доказ концепції. Інтегруючи платформу AR для створення робочої платформи, тисячі користувачів більш ніж в 60 країнах світу. Дивіться на: https://izx.io/
Завдання IZX-прояснити, легко і легко обмінювати вартість між бізнесом і клієнтами. Ми прийняли рішення, що люди самостійно оцінюють пропозиції і вибирають, як краще приймати потік інформації. Протокол IZX ускладнив цю проблему, застосовуючи передові технології для створення ефективної нової екосистеми. Це відразу зізнається світської реальністю, що 500 мільйонів власників смартфонів в області земного шифрування легко доступні, прості у використанні, надійні, швидкі і надійні для обміну корисністю. Але в даний час велика частина захоплюючої аудиторії залишається недослідженою з кріптоекономики через високий поріг технічного сприйняття. Для широкого загалу розуміння концепції блок-ланцюжків непросто повністю зрозуміти чудові можливості, які ми можемо внести в наше життя. Ця проблема націлена просто на те, щоб захопити Pokemon в популярних мобільних іграх, пропонуючи продукти для використання шифрування, щоб бути ясними і легкими. Ви можете отримати криптографічний токен, просто збираючи віртуальні монети на своєму смартфоні. IZX конвертує всі ігрові програми в ваш зашифрований гаманець, що полегшує людям розуміння криптографічних порушень. З іншого боку, збір токенов становить лише половину. При отриманні нечітких порушень, таких як нагороди, гравці будуть брати участь прямо і ефективно в грі (розбивка параграфа концепції доказової паперу). Але що, якщо цей токен випадково потрапляє прямо в ігри, використовуючи компанію для реклами своїх послуг і продуктів? Цей токен надає тільки транспортні можливості, які рекламодавці цінності пропонують потенційним клієнтам. Гравці зробили особливі зусилля, щоб отримати цей віртуальний токен, тому є явний поштовх, щоб дістатися до компаній, які заявляють про заміну токенів фактичними знижками або спеціальними пропозиціями. Рекламодавці планують маркетингові кампанії для залучення нових клієнтів до нововиявленими місцевим підприємствам. Рекламодавець створює кампанію і створює замовлення на поставку з необхідною кількістю токенов IZX за вказаною ціною пропозиції. Тримач жетона отримує замовлення, випуск і продаж токена ідентифікатора IZX рекламодавцю. Рекламодавець поширює токени для гравців, що виконують певні дії. Я досяг певних цілей в місті. Гравці прийдуть в місцевий офіс рекламодавця, щоб отримати зібрані жетони. Ознаки опіків після того, як гравці обмінюються подарунками. Розробники ігор отримують плату за ігри. Якщо рекламодавець або гравець посилається на Referrer, Referrer буде платити плату за рефералів. В даний час токени безпеки IZX зазвичай обмежені конкретними періодами виконання кампанії. Токен лунатиме власником токена і в кінцевому підсумку спалений рекламодавцем. Невикористані жетони від рекламодавців, гравців, рефералів і гаманців для розробників ігор можуть бути обмінені для рекламодавців як основний механізм підвищення і продажу участніков.Какіе проблеми існують: Ринок інтернет реклами все менше відповідає вашим очікуванням? Хочете бачити реальних клієнтів у себе на порозі, а замість цього платите за кліки? "Перевірені» методи залучення аудиторії давно неефективні, а вам продовжують їх нав'язувати? Які ж рішення від IZX: Вони дають вам рішення, побудоване на технології блокчейн і сма т-контрактах.IZX об'єднує інтереси споживачів і продавців будь-яких товарів і послуг за допомогою доповненої реальності.Ви знову знайдете 50% рекламного бюджету, переплаченого за SEO продвіженіе.IZX-це протокол для: Побудови економічної взаємодії між рекламодавцями, розробниками і гравцями \ клієнтами, без посредніка.Монетізаціі ігор, які допомагають бізнесам взаємодіяти з кліентамі.Реалізаціі знижок і спеціальних пропозицій для потребітелей.Трансляціі інтересу і пристрасті гравців в впізнаваність бренду і лояльность.IZX-це ріптовалюта, яка забезпечена: Ціннісним пропозицією рекламодавця кліенту.Значімостью, яку несе клієнт для бізнеса.Вніманіем потребітеля.Ігровимі балламі.Лояльностью кліента.MVP Гра IZX: За жовтими токенами IZX Drive полюють тисячі людей по всьому світу; Ми протестували механіку отримання призу, просту і швидку для впровадження і інтуїтивно зрозумілу гравцям і рекламодавцям; Зібрали величезну кількість пропозицій щодо поліпшення продукту від аудиторії, допрацювали програмну частину. "Таким чином, до моменту ICO ми підійшли з готовим до ма штабірованію блокчейн рішенням. Ми розвиваємо MVP в повноцінний продукт. Опрацьовані і готуються для Вас ще три нових гри з захоплюючими сценаріями, які підірвуть світ мобільних додатків. Наступним етапом розвитку Платформи стане інтеграція продуктів сотень сторонніх розробників, кращі з яких отримають можливість з легкістю монетизувати свої ідеї. "Токен: Токен використовується відповідно до спрощеною схемою. Деталі й технічні взаємодії між смарт-контрактами були видалені для простоти. У Token Holder є токен IZX (ERC-20, випущений ICO). Ви можете замовити кількість відповідних токенов IZX. Рекламодавець створює замовлення на поставку для маркера IZX і резервує кількість ефіру, відповідне ціною, вказаною в оформленні замовлення на продаж / купівлю. Коли ви виконуєте замовлення на поставку, відповідну кількість токенов драйвера IZX буде випущено ефективно, і Eth буде замовлено в контракті Smart Token Driver. У гру доданий маркер безпеки IZX. Гравці збирають (або отримують) їх. Гравці приходять до рекламодавців та записують токени IZX. Струм віртуального IZX-диска повністю видаляє його з обігу і розподіляє відповідну годинуть упорядкованого Ether з драйвера токена. З палаючим жетоном власник токена може створювати нові замовлення на продаж, і цикл буде продолжаться.Распределеніе токенов: Продаж токенов: Тикер токена: IZXТіп токена ERC-20 на мережі Ethereum FoundationОбщее кількість токенов 50,000,000Базовая ціна 1 IZX = 1,0 $ Дата початку Pre -ICO 13 листопада 2017Дата закінчення Pre-ICO 29 листопада 2017Дата початку Pre-Sale 29 листопада 2017Дата закінчення Pre-Sale 28 лютого 2018Получайте бонуси, поки ще є час!
Більше інформації тут:
минулого місяця
coreytremors30 в криптовалюта
https://izx.io/
Ігрова індустрія дуже прогресує. Але рідко трапляються такі незвичайні проекти. Коли розширена реальність (AR) зробила перші попередні кроки в світі комп'ютерних розваг, все побачили це як цікаву новинку без чіткого маркетингового потенціалу. Це було цікаво, але було важко сказати, як це можна було б використовувати. Ситуація змінилася, коли Pokemon Go вийшов влітку 2016 року і раптово став всесвітнім захопленням. Виявилося, що AR, змішуючи елементи реального та віртуального світів, може призвести такий захоплюючий досвід, що люди, які ніколи не покидали свої домівки протягом багатьох років, почали виходити і грати. Гра зв'язала абсолютно незнайомих людей, вилікувати хронічний пригнічених людей, в той же час розкриваючи гострі відчуття фізичних вправ і пригод для всіх. Після Pokemon Go, це був тільки питання часу, коли цей потенціал AR почне широко використовуватися і коммерциализироваться. Одним з очевидних додатків були маркетингові кампанії та просування бренду. Одним з перспективних стартапів, які працюють зараз в цьому напрямку, є IZX. Компанія застосовує концепцію ігрового процесу AR до програм лояльності. Зазвичай, щоб підвищити лояльність своїх клієнтів, компанії видають дисконтні купони і промо-коди. Це добре, але не дуже цікаво. IZX пропонує інший підхід. Чому б не залучити клієнтів в гру? У цьому випадку ідея схожа на Pokemon Go; клієнту необхідно знайти і вловити токени, розкидані по різних місцях. Потім ці жетони можна обміняти на подарунки, знижки або спеціальні пропозиції. Потенційна аудиторія величезна: від бізнесменів до домогосподарок і школярів. Ті, хто шукає гострі відчуття, можуть знайти привабливий виклик лову жетонів, розташованих в важкодоступних місцях. Що також відрізняє IZX як кілька унікальний проект, так це те, що він використовує ще одну зростаючу сучасну технологію-blockchain. Значки зберігаються в блокової ланцюжку, що робить все транзакції, виконані на платформі, надійними і безпечними. На платформі вже є значна кількість послідовників, в тому числі близько 38 000 активних гравців з усього світу. Протягом тестового періоду IZX, співпрацюючи з різними роздрібними торговцями, провів кілька успішних маркетингових кампаній, що пропонують знижки на токени. В одному випадку популярний ресторан пропонував своїм клієнтам безкоштовний десерт для маркера, захопленого поблизу. Прагнучи стати компанією світового рівня, IZX продовжує розробляти і вдосконалювати свої концепції і програми. Фактично, платформа завоювала популярність, незважаючи на майже повну відсутність маркетингового просування. За словами прес-секретаря компанії Микити Купцова, ця ситуація зміниться після того, як компанія отримає достатньо коштів через ICO. Після цього IZX планує почати рекламу, проводячи агресивні кампанії з метою взяти на борт якомога більше людей.
Принципи роботи:
IZX-це розподілена платформа для ефективної взаємодії між рекламодавцями, розробниками ігор і клієнтами. Компанії можуть використовувати ігри доповненої реальності і гри в віртуальну реальність, щоб перетворити ігрових гравців в справжніх клієнтів. Бізнес-логіка, яка продає кампанії, побудовані на гнучкій платформі IZX, налаштовується і управляється Smart Contract. Артефакти гри, пов'язані з токеновим диском IZX. Загалом ігрові гравці дуже багато знаходять артефакти в ігровій арені і отримують токени для Гаманця. Потім він торгує маркером за зниженою ціною в тому місці, де він продає продукт або надає послугу. м Готелі, ресторани, магазини одягу або перукарні. IZX Intent призначений для надання клієнтам прозорого, безпечного і прямого обміну цінністю з клієнтами, в той же час пропонуючи доступні місцеві підприємства. Нарешті, із задоволенням надаємо нові можливості для компаній зі створення ефективних маркетингових кампаній, пропонують нові варіанти розробки ігор для розробників мобільних ігор і усувають межу між віртуальним і реальним майном. , В цій статті описані концепції та протоколи IZX, а також доказ концепції. Інтегруючи платформу AR для створення робочої платформи, тисячі користувачів більш ніж в 60 країнах світу. Дивіться на: https://izx.io/
Завдання IZX-прояснити, легко і легко обмінювати вартість між бізнесом і клієнтами. Ми прийняли рішення, що люди самостійно оцінюють пропозиції і вибирають, як краще приймати потік інформації. Протокол IZX ускладнив цю проблему, застосовуючи передові технології для створення ефективної нової екосистеми. Це відразу зізнається світської реальністю, що 500 мільйонів власників смартфонів в області земного шифрування легко доступні, прості у використанні, надійні, швидкі і надійні для обміну корисністю. Але в даний час велика частина захоплюючої аудиторії залишається недослідженою з кріптоекономики через високий поріг технічного сприйняття. Для широкого загалу розуміння концепції блок-ланцюжків непросто повністю зрозуміти чудові можливості, які ми можемо внести в наше життя. Ця проблема націлена просто на те, щоб захопити Pokemon в популярних мобільних іграх, пропонуючи продукти для використання шифрування, щоб бути ясними і легкими. Ви можете отримати криптографічний токен, просто збираючи віртуальні монети на своєму смартфоні. IZX конвертує всі ігрові програми в ваш зашифрований гаманець, що полегшує людям розуміння криптографічних порушень. З іншого боку, збір токенов становить лише половину. При отриманні нечітких порушень, таких як нагороди, гравці будуть брати участь прямо і ефективно в грі (розбивка параграфа концепції доказової паперу). Але що, якщо цей токен випадково потрапляє прямо в ігри, використовуючи компанію для реклами своїх послуг і продуктів? Цей токен надає тільки транспортні можливості, які рекламодавці цінності пропонують потенційним клієнтам. Гравці зробили особливі зусилля, щоб отримати цей віртуальний токен, тому є явний поштовх, щоб дістатися до компаній, які заявляють про заміну токенів фактичними знижками або спеціальними пропозиціями. Рекламодавці планують маркетингові кампанії для залучення нових клієнтів до нововиявленими місцевим підприємствам. Рекламодавець створює кампанію і створює замовлення на поставку з необхідною кількістю токенов IZX за вказаною ціною пропозиції. Тримач жетона отримує замовлення, випуск і продаж токена ідентифікатора IZX рекламодавцю. Рекламодавець поширює токени для гравців, що виконують певні дії. Я досяг певних цілей в місті. Гравці прийдуть в місцевий офіс рекламодавця, щоб отримати зібрані жетони. Ознаки опіків після того, як гравці обмінюються подарунками. Розробники ігор отримують плату за ігри. Якщо рекламодавець або гравець посилається на Referrer, Referrer буде платити плату за рефералів. В даний час токени безпеки IZX зазвичай обмежені конкретними періодами виконання кампанії. Токен лунатиме власником токена і в кінцевому підсумку спалений рекламодавцем. Невикористані жетони від рекламодавців, гравців, рефералів і гаманців для розробників ігор можуть бути обмінені для рекламодавців як основний механізм підвищення і продажу участніков.Какіе проблеми існують: Ринок інтернет реклами все менше відповідає вашим очікуванням? Хочете бачити реальних клієнтів у себе на порозі, а замість цього платите за кліки? "Перевірені» методи залучення аудиторії давно неефективні, а вам продовжують їх нав'язувати? Які ж рішення від IZX: Вони дають вам рішення, побудоване на технології блокчейн і сма т-контрактах.IZX об'єднує інтереси споживачів і продавців будь-яких товарів і послуг за допомогою доповненої реальності.Ви знову знайдете 50% рекламного бюджету, переплаченого за SEO продвіженіе.IZX-це протокол для: Побудови економічної взаємодії між рекламодавцями, розробниками і гравцями \ клієнтами, без посредніка.Монетізаціі ігор, які допомагають бізнесам взаємодіяти з кліентамі.Реалізаціі знижок і спеціальних пропозицій для потребітелей.Трансляціі інтересу і пристрасті гравців в впізнаваність бренду і лояльность.IZX-це ріптовалюта, яка забезпечена: Ціннісним пропозицією рекламодавця кліенту.Значімостью, яку несе клієнт для бізнеса.Вніманіем потребітеля.Ігровимі балламі.Лояльностью кліента.MVP Гра IZX: За жовтими токенами IZX Drive полюють тисячі людей по всьому світу; Ми протестували механіку отримання призу, просту і швидку для впровадження і інтуїтивно зрозумілу гравцям і рекламодавцям; Зібрали величезну кількість пропозицій щодо поліпшення продукту від аудиторії, допрацювали програмну частину. "Таким чином, до моменту ICO ми підійшли з готовим до ма штабірованію блокчейн рішенням. Ми розвиваємо MVP в повноцінний продукт. Опрацьовані і готуються для Вас ще три нових гри з захоплюючими сценаріями, які підірвуть світ мобільних додатків. Наступним етапом розвитку Платформи стане інтеграція продуктів сотень сторонніх розробників, кращі з яких отримають можливість з легкістю монетизувати свої ідеї. "Токен: Токен використовується відповідно до спрощеною схемою. Деталі й технічні взаємодії між смарт-контрактами були видалені для простоти. У Token Holder є токен IZX (ERC-20, випущений ICO). Ви можете замовити кількість відповідних токенов IZX. Рекламодавець створює замовлення на поставку для маркера IZX і резервує кількість ефіру, відповідне ціною, вказаною в оформленні замовлення на продаж / купівлю. Коли ви виконуєте замовлення на поставку, відповідну кількість токенов драйвера IZX буде випущено ефективно, і Eth буде замовлено в контракті Smart Token Driver. У гру доданий маркер безпеки IZX. Гравці збирають (або отримують) їх. Гравці приходять до рекламодавців та записують токени IZX. Струм віртуального IZX-диска повністю видаляє його з обігу і розподіляє відповідну годинуть упорядкованого Ether з драйвера токена. З палаючим жетоном власник токена може створювати нові замовлення на продаж, і цикл буде продолжаться.Распределеніе токенов: Продаж токенов: Тикер токена: IZXТіп токена ERC-20 на мережі Ethereum FoundationОбщее кількість токенов 50,000,000Базовая ціна 1 IZX = 1,0 $ Дата початку Pre -ICO 13 листопада 2017Дата закінчення Pre-ICO 29 листопада 2017Дата початку Pre-Sale 29 листопада 2017Дата закінчення Pre-Sale 28 лютого 2018Получайте бонуси, поки ще є час!
Більше інформації тут:
WEBSITE: https://izx.io/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/izetex
TWITTER: https://twitter.com/izx_io
TELEGRAM: https://t.me/izetex_en
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1025265
Комментариев нет:
Отправить комментарий